Vitalis

Jag fick testa Vitalis supermusli genom Smartson. Den finns i tre smaker men jag tog "nötter & frön" eftersom den var nyttigast. 

Jag tittar jättemycket på näringsinnehållet när jag väljer produkter (i alla fall de produkter där det finns valmöjligheter) och försöker att inte gå över 10% i socker och såklart så lite kolhydrater som möjligt överhuvudtaget. Denna muslin slår faktiskt den andra "nyttigaste" jag hittat. 

Den var god för där var hela nötter i, bl.a. hassel och cashew men den smakade inte så mycket. Inte så konstigt då det bara är nötter & gryn... 
I alla fall så testade jag med frusna blåbär & hallon och då var det faktiskt riktigt gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0