Long. time no see

Så här kan det inte fortsätta, då kan jag lika gärna lägga ner..vilket det nog lutar åt för den delen...

Jag minns ju inte ens vad jag gjort sen sist. Hela sommaren har gått och snart halva hösten. 

Det blev Kreta och Sverige-semester i år

Men mest köksrenovering hela semestern. 
Nu är det så fint så fint!

Men såklart det största som hänt är ju att vi två blir tre nästa år. Så jag har ungefär 2,5 mån jobb kvar innan jag tar ut lite semester över jul & nyår och sen är det föräldraledigt ett bra tag därefter. 
Det ska bli väldans kul!

Jag går på spec-MVC i Malmö pga diabetesen så det blir ett väldigt körande vissa tider. 
Men det är bra att de har koll!
Har fått CGM för att pressa värdena och låg sist på ett Hba1c på 41, vilket är mitt lägsta så den hjälper ju!
Men den är lite irriterande också med sitt larmande. Jag tror knappt jag sovit en enda hel natt sen jag fick den. 
I början var jag gråtfärdig men nu mest bara jag vaknar, gör nåt åt det, somnar. För det mesta. Vissa veckor är det ju hopplöst. 
Och insulinuträkningarna är en hel chansning eftersom det ändras hela tiden. 
Men det går ändå rätt bra tycker jag :)
Och jag har mått så bra hela tiden (med undantag för lite sump och trötthet i början men inte så mycket) och tycker det är supermysigt att vara gravvo :)




RSS 2.0