Uppdatering

Detta med att uppdatera är inte min grej...
Men jag passar ändå på nu när mannen lämnat mig för CL-final och kungen håller högtidstal på TV. 
Jag har ätit en supergod efterrättsjordgubbspaj, sockerfri. Passar på när M är borta men vet i sjutton om han inte gillat denna också trots sin skeptism mot mina nyttiga saker. 

Jag minns knappt vad somjänt sen sist jag skrev. Så längesen sen var det. 
En helg i Holland i april

God mat, lite sol, lite regn, öl, tulpaner, skratt. 
Fix i trädgården. Vår odlingsdel är nu klar och vi är supernöjda!
Jag har redan skördat rädisor och har färska kryddor i allt. 

Vi har kidnappat mor och far för en helg i 60årspresent. 

Grillsäsongen är igång och det är fantastiskt gott! Förra helgen grillade vi fruktspett, mums!

Men himlen öppnade sig just i grillögonblicket...

Våren har varit galen på jobb men nu är det lugna puckar igen och jag har övertid att ta ut som heter duga. Det är aldrig fel :)
Mitt knä krånglar nåt fruktansvärt vilket gör att jag inte tränad på sisådär en månad och det ser inte ut att bli nån ljusning där inte... Vila sig friskt har det knäet inte hört talas om..

Det var väl det jag hade att erbjuda idag, ha en fin nationaldagskväll :)


RSS 2.0