Torsdag betyder snart helg!



Denna veckan har verkligen flugit iväg! Fullt upp på jobb så blir det så!
Egentligen vill jag sätta på en gammal film och lägga mig i soffan under en filt men jag ska ta mig i kragen och köra och repetera. Det var evigheter sen. Eller åtminstone en månad sen. 

En dag till sen är det helg. En fullsmockad helg. Mycket som handlar om mat konstigt nog. Tre inbokade "matdejter" (på tre dagar - hur lyckas man? Utbjudna på restaurang på fredag, AfternoonTea på lördag & lunch för farfar på nåt gästgiveri på söndag) plus Eurovision på lördag som det nog blir taco till. 
Ska bli kul att se om jag lyckas med sockervärdena vid taco denna gång. Jag har skrivit upp vad jag ska testa med sedan förra gången vi åt det så får vi se om det blir bra! Det har en tendens att INTE bli det...

Och los grande finales av Mästarnas Mästare på söndag. 
Vilken höjdarhelg nu när jag tänker efter. Den kommer ju också flyga iväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0