Kortvecka IGEN!?

Känns inte som jag jobbat många hela veckor de senaste månaderna, nu var det dags igen!
Och det är endast EN helvecka kvar innan semestern. Alla andra är max 4 dagar, krejzi!

I måndags var vi och grillade i kolonin, premiär för det, för då var det riktigt fint väder. Resten av veckan har varit mycket sämre...

Det har blivit träningsfri vecka, första på läääänge, passet jag brukar gå på tisdagar var utomhus och det vill inte jag för dels vill jag inte lämna pumpen, värd 30' och livsviktigt för mig, i skåpet och dels vill jag ha mätare och dextro tillhands när jag tränar... Och jag vill inte springa iväg med magväska för att få det med mig :)

Hoppas han inte gör det till en vana bara för min plan är att lyckas hålla i åtminstone det passet över sommaren trots att jag brukar vara kass på att träna över sommaren. 

Dock var det nog bra för mina knän att pausa för jag känner att jag fått ont av alla miljoner squats och det känns faktiskt bättre nu. 

Den träning jag fått denna veckan har blivit lite cykling. Sluttampen på "Trelleborg trampar och ler" och vi ligger 4:a!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0