Cykeltur

I förmiddags gav vi oss ut på långtur till Smyge, där jag köpte en sillamacka till lunch, och hem igen. Det blev 3,1 mil. 
Motvind hem. Men dit var superskönt. 

Sen kak-kalas. Hög efteråt så korrade med insulin. Nu stenlåg. Suck. 

Min frukost i morse var så himla god!
Havrebananpannkakor med färska jordgubbar och mörkchoklad-nutella. 
MUMS!

Igår var det premiär för grillat för oss, det var också super! Tur att andra människor bjuder oss eftersom vi inte har grillmöjlighet än :)

På dagen var jag och Emelie på Emporia och shoppade lite. Jag blev framförallt nöjd med ett par byxor jag köpte!

Lång ledighet har det varit igen. Jag har inte jobbat full vecka på tre veckor nu. Hur ska denna veckan gå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0