Ågren delux

Nu har jag äntligen, i sista sekunden, lyckats komma fram till vad jag ska rösta på i EU-valet! Det måste göras idag eftersom vi inte är hemma imorgon. 
Som totalt politiskt ointresserad är jag noll och inget insatt så därför har jag spenderat en timme denna morgon med att läsa partiernas ståndpunkter och gjort valkompasser både här och där. 
Pust!

Men det är viktigt att rösta så missa inte det!


Igår var jag på möhippa. 
På schemat stod chokladprovning och sushi samt att vi startade med en glass i väntan på bruden - då våran kidnappning på hennes jobb gick om intet eftersom hon bestämde sig för att sluta tidigare just igår fick hennes blivande man lura henne till oss och det tog sin lilla tid - så jag tänkte detta bli en höjdardag (höjd som i diabeteshög alltså :)) men nääääe! 
Lyckades med rätt insulin till glassen och efter chokladprovningen låg jag på 5.3. Sushi är så mycket mer än bara ris tydligen så behövdes bara en normaldos insulin och värde 5.3 igen när jag kom hem, meeeen hur nöjd? :D

Nu bodyattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0