Nationaldagen

Godmorgon!

Fri dag - ändå är jag uppe sen halv åtta för jag vaknade låg så det var lika bra att äta frukost dådå. 

Kunde inte sova igår för jag låg och var irriterad efter en dispyt så jag försökte köra den som går på Facebook - tre positiva saker under dagen. 
Istället för att älta det som är negativt kan man ju ta fram det och det fungerade! Om man kunde gjort så alltid hade det varit lite mer positiv energi istället för att slösa den på nåt dåligt!

Alltså:
1. En kund gav mig en fin komplimang
2. Enda timmen det var sol idag var just den jag kunde använda utomhus
3. Jag var på en student och jag älskar studenter 

Mina insulindoser är nu för höga igen verkar det som. Sockret har börjat klydda på andra hållet mot vad det gjorde för en månad sen när jag fick höja doserna drastiskt. Meck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0