Träning, kallt & tjejmys

Dagen började med Bodyattack. Idag var en bra dag för träning, kände mig sjukt STARK! Och jag pallade rörelserna jag inte brukar orka pga spagettiben. Det är kul när sånt händer :)

Där var en till tjej med diabetes. Jag såg hela hennes kit ligga framme och ville bara säga typ "hej, jag har också diabetes, vill du bli min vän?" Men jag insåg att hon skulle tycka jag var skum så jag sket i det. 

Nu på kvällen har jag & Emelie ätit sushi och sett tjejfilm under en gemensam filt. 
Här är -4 och typ storm. Det blir väldans kallt då!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon hade säkert blivit själaglad om du velat bli hennes vän. Lovar;)

2014-01-26 @ 10:32:38
Postat av: Jenny Pariola

Hihi... gött med två diabetiker på Bodyattack. Och alla andra gladisar. Vi ses snart igen. Vilken superhelg!:)

2014-01-28 @ 22:26:45
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Dia Sofia

Jag hade också blivit glad för en diabetes OCH träningsvän! :)

2014-01-29 @ 10:25:05
URL: http://diasofia.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0