Meeen....AJ!

Nu har jag fått sätta nålen två gånger de senaste två bytena. Onödigt!


I förrgår gjorde det så himla ont där nålen gick in. Jag försökte ha den kvar men bara tröjan råkade nudda var det aj och när jag tog ut den blödde det så jag hade nog träffat ett blodkärl. 
Idag däremot gjorde det inte ont där slangen var utan typ ovanför och när jag gick, med det benet på den sidan slangen satt, gjorde det liksom ont upp i hela benet till magen. Helskumt! Vad har man träffat då kan man undra!?
Så det var bara att slita ut den igen. 
Man får ju värsta ångesten för att sätta den där nålen när man misslyckas gång på gång!!

Idag var jag på gymet mellan kund & kontor. Där hade de gjort om minsann. Jag hittade inte mina maskiner, de vikter jag brukar ha var väck och "matthörnan" för mina situps och rygglyft fanns inte kvar. 
Kort sagt var jag helt förvirrad...



Kommentarer
Postat av: Jenny P

haha... du hittar snart igen! ;)
Men vänta lite med att hitta allt... för jag tror inte det är klart än!;)
Puss

2014-01-09 @ 13:46:18
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0