Huvudont

Nuuu börjar min huvudvärk släppa, som jag haft sedan runt lunch i tisdags mer eller mindre. 
Vet inte varför men ibland får jag huvudvärk så många dagar i streck vid väderomslag och det har ju blivit minusgrader så det kan vara det. 

Fick i alla fall en kvällspromenad då jag struntade i repetitionen och gick hem istället efter mötet. 

Har promenerat till & från jobb nu sen i tisdags pga snön och det är superskönt! Speciellt med min nya jättevarma vinterjacka. 
Reaklipp förrförra helgen (i rättan tid alltså) som jag inte ångrar ett dugg. Det är en ren fröjd att gå ut med den på!

Igår bakade jag bröd som vi hade till soppan idag och jag åt det även i morse. Mmm, så gott!
Jag är inne i en hungerperiod och jag älskar framför allt frukosten!
Några dagar nu har jag ätit den under en filt i soffan till Nyhetsmorgon. Bra start på dagen! Och varje morgon tänker jag att jag vill jobba på TV4as Nyhetsmorgon :)



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Ja hur fixar man det jobbet;) dock är det sjukt tidiga morrnar haha

2014-01-30 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0