Helgen

Denna helgen kan sammanfattas med mat och träning. Igår var vi ute och åt med ett annat par på Monster i Malmö. 

Där var riktigt gott!

I morse blev det bananpannkakor. Har massa "visningsfrukt" som måste ätas upp. 

Därefter blev det en promenad i solen (äntligen sol!) innan jag förberedde pulled pork och satte in i ugnen. Tur att Mattias är förkyld och det är OS på TV så han var hemma hela dan, eftersom den ska stå i ugnen i 6h. 

Jag stack iväg på Bodypump. Vilket betyder att jag lyckades få tränat 4ggr denna veckan!! Tummen upp! Mitt mål varje vecka är 3. 

Nu är jag proppmätt efter maten. Det var hur gott som helst!
Till pulled porken hade jag gjort coleslaw, som också blev superlyckad!, och vi hade också sallad, guacamole, crème fraiche och hamburgerbröd. 



Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Du är duktig du! Blir det BP på Onsdag kanske?

Svar: Jag kan inte :( ska stå på den där föreningsmässan med kåren.
Lina

2014-02-10 @ 19:43:36
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0