Trampa och le

Det blev benpass idag också. Guttans! Kroppen känner sig bra nu :)

Igår startade "Trelleborg trampar och ler"'där vi är med på jobb. 
Vi heter Baker Bikers (företaget heter ju Baker Tilly), fyndigt va? Det var jag som kom på det (såklart ;)), haha. Mattias tyckte deras lagnamn var bättre. "Fritid IF lag 1". Jo, tjenare. 

Jag har i alla fall inte de bästa förutsättningarna för att cykla längst med tanke på att jag har en kilometer till jobb. Varken mer eller mindre. En kilometer...

Idag lyckades jag skrapa ihop åtta genom att cykla ett ärende samt till gymmet men de som bor på landet och cyklar har det ju lite bättre förspänt...

Jo, just det. Sen skrapade jag ihop tre kilometer igår också. Som Mattias raderade. Han sa att han försökte ställa om min klocka i mätaren, som stod på vintertid, men det är ju tydligt att det är sabotage det handlar om. 




Kommentarer
Postat av: Cajsa

Mkt bättre namn och håll koll på karlen haha. Uppenbart att han fuskar haha

2014-04-08 @ 21:49:59
Postat av: fanny

det kan bli farligt det här med att ni är två i samma hushåll som tävlar för var sitt lag... redan första veckan råkar ni i luven på varandra!

det där med att bo på landet och cykla.. jag har ett tips. jag cyklar hemifrån en halvtimme innan jag börjar. Om du börjar cykla till jobb en halvtimme innan du börjar så cyklar du tills det är dags att börja! så får du ihop lite fler km!

2014-04-10 @ 16:46:12
Postat av: Jenny Pariola

Ajamen, fy på Mattias!!!

2014-04-10 @ 21:46:55
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0