What does the fox say?

Klockan är bara lunch och min dag är redan gjord! Bra dag med andra ord. 
Startade hos en av mina favviskunder ute på landet som alltid bjuder på frukost. 

Precis när jag satte mig i bilen för att köra därifrån är jag på radion att där är nån från Vellinge så jag höjer upp eftersom jag var ju precis vid Vellinge. 
Då är det min bror! Som önskar en låt till förmån för Rädda barnen och tillägnar den sin syster "för hon är lika tokig som låten". That made my day!
Himla råk att jag satt i bilen just få också. Lyssnar inte på radio särskilt mkt i dagarna annars och att jag hade rätt kanal också. Ödet :)

Sen inom gymet före lunch, äntligen kom jag dit! Försökt nu i två veckor men först blev jag förkyld och sen hann jag inte. Så finally!

Nu lunch hemma innan tillbaks till kontoret. 
Verkligen Lill-lördag-mood idag :)



Kommentarer
Postat av: fanny

vilken låt var det??

Svar: Det var den, what does the fox say? Typ mest sedda på you Tuve just nu. Helt skum!
Lina

2013-10-10 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0