Storm...

Dagens planer blev annorlunda pga stormen Simone som drog in. 
Var på utbildning i Malmö som vi blev ivägsläppta ifrån 1,5h tidigare pga blåsten. 
Tur det var chefens bil vi körde i och inte min för den hade flugit iväg ut på en åker eller nåt som det tog i!!
Kvällens möte blev också inställt pga detta så blev en oväntad hemmakväll. 
Effektiv till viss del. Gjorde müsli, knäckebröd, lite bokföring & räkningsfix före cancergalan & Homeland. 

En av tjejerna som det var ett inslag om, hon dog endast 27 år gammal i bröstcancer, var från Trelleborg. Hennes svägerska säljer armband där allt går till cancerforskningen. Jag köpte ett och fick det idag. Jättefint var det också har man bidragit med en liten del med!



Kommentarer
Postat av: Lena

Var och hur beställer man detta?? Superfint!!!

Svar: Jag kan fixa ett via min kollega om du vill!?
Lina

2013-10-29 @ 19:17:38
Postat av: Ellen

Oj vilket fint armband! Hur mycket kostade det?

Svar: 150kr och allt går till Cancerfonden!
Lina

2013-10-31 @ 22:30:02
URL: http://ellenannajosefine.blogg.se
Postat av: Lena

Ja Lina det får du gärna göra :))))

2013-11-02 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0