Lördag

Idag blev det en promenad på förmiddagen. Testade hur det fungerar med pumpen lite. Kopplade bort den under timmes-promenaden och blev ändå låg så inför mitt vanliga lördagspass måste jag se till att sänka basalen lite före också eftersom det passet är ju jobbigare än en walk. 


Vi har även besiktigat vårt nya hus idag och det fick godkänt så nu är det klart!
Dock inte inflytt förrän i sommar så det blir en tid till i lägenheten!
Då hinner kanske min separationsångest liksom ebba ut också. Den är störd. Jag borde bli diagnostiserad, haha. Men jag bara tänker på all tid och möda hela familjen la ner här. Mattias säger att jag inte får ta med mig de fina eluttagen och sätta ditt vanliga istället ;)

Jo, en kul sak: igår när jag kom in på Kronans droghandel för att hämta mitt beställda recept tog hon fram det redan innan jag ens var framme vid disken med orden "man börjar känna igen dig nu". Haha! 

Se min namnsdagspresenterna av svärmormor & morfar. They will come in handy :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0