Höstmat

Denna helgen har varit helgen av höstmat. 
I fredags gjorde vi pumpasoppa. Supergott! Blev lite tjock konsistens, mer som puré, men lika god för det. 
Igår hade vi Gåsagille med familjen plus min brors sambos familj där en av mina närmsta vänner ingår så det är roligt! :)
Det var supertrevligt och gås är så sjukt gott med alla tillbehör!
Och just nu har vi en gryta ståendes på spisen. 
Så det är typ det vi gjort ihelgen...ätit. 
Plus att jag tränat två pass idag. 
Lugn och skön helg! Bra sockervärden också. Jag tog rejält med insulin till gåsen, eftersom jag mindes hur hög jag blev ifjol, så i är blev det bättre :)
La mig på 7.3 och vaknade på 6.9. Två tummar upp!

Vår pumpasoppa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0