Biokväll

Ikväll var det dags för bio. Jag går väldigt sällan på bio. Minns inte ens senast. Kan ha varit Hobbit före jul ifjol...
I alla fall så var jag & Emelie och såg Hunger Games 2 ikväll. Den var superbra! 

Jag bytte inte infusionssetet idag utan tänkte vänta tills imorgon, dag 3, för att se om det var anledningen till krånglet i måndags. 
Blir det likadant nu får jag byta varannan dag. Blir det INTE likadant så var det av annan anledning det blev dumt i måndags och jag kan fortsätta byta var tredje dag. 
Man vill ju såklart kunna byta så sällan som möjligt.

Så nu sitter jag och är lite nervig för att det inte funkar. Jag litar inte på pumpen riktigt än känner jag. Vill gärna "övermäta" mig för att vara säker på att inget blivit fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0