4good

Har nyss kommit hem från en 4good-kväll. Denna gången var det föreläsningar av bl.a. Sarah Dawn-Finer, som även sjöng så himla bra!, och Mia Törnblom. Hon är grym! Jättekul att lyssna på!

Jag insåg efter lunch att kolhydraträkningen inte funkar bättre med pumpen än vad den gjorde med sprutorna. Kan bero på att inställningarna inte är 100% än men ändå. 
Så till middagen nu körde jag på 25% lägre dos än vad jag hade med sprutorna, eftersom det är det man räknar som schablon typ på hur mycket man minskar dosen vid pumpanvändning, och det blev riktigt bra! 
Idag var jag hos sköterskan och bytte mitt set för att ha gjort det ytterligare en gång med vägledning så nästa gång, på lördag, är jag on my own...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0