På hästryggen...

 
Här befann jag mig igår. På islandshästen Noi. Första gången på en hästrygg. (borträknad eventuella marknader när någon ledde en runt på en ponny...)
Så härligt! Vi red ut på landet i ca en halvtimme efter att vi fixat till dem och ridit runt lite i paddocken och trränat.
Jag behövde inte träna för Noi lydde inte mig ett dugg. Han gjorde bara som de andra. Jag kunde göra vilka tecken som helst. Gjorde inte de andra hästarna det så sket han stort i vad jag ville, haha.
I och för sig skönt för då behövde jag inte bry mig om ifall jag kunde eller inte.
Vi var väldans nöjda efteråt.
 
Övrigt allmäntillstånd så drog jag ut min visdomstand i fredags. Hon drog och hade sig i tjugo minuter.
Sen gick jag ju runt tre timmar och trodde min ena ansiktshalva var dubbelt så stor som den andra. När bedövningen släppte försvann ju det men sen dess har jag ont så in i ***!!! Ipren hjälper men jag hatar att knapra värkisar. Har dock inte haft något val. Både i fredagskväll & igårkväll gav jag upp till slut och satte i mig ett par styckna.
Idag vaknade jag med fortsatt ont såklart men dessutom ont i halsen också. IGEN! Sluta nu... Min träning går i botten innan det ens blivit sommar (då den alltid går i botten). Dessutom har hinner jag inte vara sjuk från jobb och denna veckan är ju kort också och man vill ju inte utnyttja ledigheten till att ligga i soffan och snörvla när det är såhär fint väder! Så go away!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket himla flyt med vädret! Så mysigt det ser ut! (ingen som var under hästen?;) )

2013-05-06 @ 09:00:36
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0