Lina tinar

Nu har jag blivit varm igen! Sydtrampet blev ett blött spektakel! Fast det var förvånansvärt lätt att cykla. Tog väl 1,5 timme för de 1,8 milen i vårt snacktempo och så länge man cyklade höll man värmen men efter att ha suttit ner och ätit korv och sen arbetat med att få upp cyklar på bilar och hit & dit var jag IS när jag kom hem.
Det blev morgonrock, filt och varm choklad i soffan för hela slanten!
Något jag inte visste var att vi cyklade för barndiabetesfonden så det var ju lite kul. Det samlar jag gärna in pengar till.
 
Igår var vi på Sweden International Tattoo i Malmö som sagt. Det var toppenbra tyckte jag! Bra mix av marscherande, dans & sång.
Jag blev lite nostalgisk och längtade tillbaks till min egen Arméns Musikkår 2005 så idag har jag tagit mig en kvart och kollat på vårt figurativa program när vi framförde det i Hannover på tattoo där.
 
Har ni en ledig kvart så ta en liten kik:
http://www.youtube.com/watch?v=QP3kDzCpDAg
http://www.youtube.com/watch?v=iRb5oIHtV-g
 
Det blir inget mer vettigt gjort idag. När jag kom in ville jag inte gå ut mer! Jag har köpt sill som jag tänkte steka ikväll, bäst att passa på när mr. Antifisk är bortrest, och sen ska jag se en film och börja på min nya lånebok.
Bra aktiviteteter i detta innesittarväder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0