Vad händer på natten?

Alltså, det måste vara något i sfären här i lägenheten. Helskumma saker händer med mig på natten som aldrig hände i min gamla apartomento!
Inbillningar som får mig att väcka Mattias med värsta konstiga kommentarerna, haha.
Jag minns det alltid efteråt för jag är vaken men har fått för mig något.
Som igårnatt:

Mattias, *knuffknuff*, Mattias! Känn, mitt hår är som Svinto. Känn!
*Mattias är snäll och klappar på mitt huvud* NEJ, det gör det inte!
En stund senare:
Mattias...det var inte Svinto. Det var min arm som sov.

Av någon anledning fick det mitt hår att kännas som Svinto...? Oförklarligt!

Nu ska jag ta min nygjorda rabarberpaj i handen och en påse vaniljsås under armen och åka ut till Cajsa för lite Allsång på Skansen-häng.


Kommentarer
Postat av: Lena

hahahahahahahahahaha Förlåt Lina men hahahahahahahaha :D:D:D

2013-06-29 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0