Sms-diabetes

Glömde ju skriva att jag testade "Dygnet med diabetes" härom veckan.
Det kan nog vara lärorikt för de som inte själv lever med det att förstå hur mycket det kräver av en själv, att man måste tänka efter så mycket extra och lyssna på sin kropp och vad sockervärdena ibland inte går med på.
Så återigen, smsa DIABETES till 71515. Kostar gratis och man kan avregistrera om man inte står ut ett dygn...men gör ni det blir jag arg för jag kan inte avregistrera min och den är fan så mycket längre än ett dygn ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu har jag sms:at, måste ju prova ;) Det här måste jag bara dela på min blogg! Hoppas människor i min närhet kan prova på detta!

2013-06-23 @ 13:12:58
URL: http://ninasdiabetes.blogg.se
Postat av: Elina

Testar också denna idag! Var tvungen ;) tycker det är en väldigt bra ide iaf för att få andra människor att få större förståelse......

Svar: Absolut! Jag hoppas att de som INTE har diabetes testar också (och inte bara vi diabetiker för skojs skull :)) för det ger i alla fall en bild av hur mycket extra man måste tänka på, ha koll på och vad som påverkar sockret.
Lina

2013-06-24 @ 09:04:38
URL: http://nyttlivmeddiabetestypett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0