Uppladdning

 
Idag gäller det att ladda inför morgondagens Bodyattack. Jag är mycket spänd på hur det ska gå!
Av två anledningar:
1. Sist jag körde detta grymt jobbiga pass var jag väldigt mycket mer vältränad än vad jag är nu.
2. Jag har inte kört något så intensivt konditionspass sen jag fick diabetes så jag vet liksom inte hur min kropp reagerar på det.
 
Det finns ju olika sätt att testa för att få så bra värden som möjligt vid träning men allt är ju individuellt så jag vet inte vad som passar mig. Jag ska i alla fall testa imorgon att ta insulin som vanligt vid frukosten 1,5h före och sen äta typ en banan direkt före passet så får vi se hur det går. Får testa mig ett par gånger under timmen för att se hur landet ligger.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0