Dålig start som förde något bra med sig

 
Jahaaaa, tänker ni. Nu är Lina glad när hon hittat sådant här choklad!
Ja, det var Lina när hon hittade det i London i höstas. Lina var inte riktigt lika glad när hon test-åt tre små bitar och gick från ett toppenvärde på 5.3 till 18 igårkväll.
Ja, och trots insulin på det före läggdags vaknade jag på 9.3, icke godkänt!
 
Meeen, här kommer det som var det braiga. Fär att få ner det gick jag ut och powerwalkade till gymmet (tar 15min), körde armar/mage i 20min och sen hem igen, före frukost. Hur ofta orkar/kan man träna före frukost?! Toppenskönt väder var det också så jag blev på gott humör. ÄVEN om sockret av någon anledning inte rört sig alls av denna aktiviteten, men huvudsaken är att jag kom iväg på en liten träningsrunda.
Och förhoppningsvis ligger det bättre nu efter frukost!
 
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0