Snartsnart jul!

En vecka kvar till julafton. Tre arbetsdagar kvar år 2013. Jag har noll julkänsla. Det är ca 6 grader och mest regn ute. Var är snön?!
Allt julpysselmys är gjort så inget som arbetar fram julkänsla heller. 
Men det ska bli skönt att vara ledig!

Igår var vi på bio plus ute och åt i Malmö. Kul att göra nåt mer mitt i veckan ibland. 

Ikväll ska vi se sista avsnittet av Homeland som vi spelade in igår. På VHS! Jepp, ni läste rätt :)
Enda inspelningsfunktionen vi har så här snackar vi retro!
Det är ju inte så ofta man behöver spela in något för dels är vi inte så TV-intresserad och dels går ju allt på play nästan. 
Mattias sa - kan du verkligen använda den där VHSen?
Jag sa - hörrududu, jag må vara kass på dagens teknik men när det kommer till klassiker som denna är jag den du ska vända dig till :)

Så snart - back to the 90's!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Älska 90 talet och Old school. Jag blir retad på jobb för mitt papper pennor användande;)

2013-12-19 @ 07:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0