Singing in the rain!

Har man bestämt sig för att gå ut och gå så har man!
Efter viss tvekan drog jag på mig regnkläderna och tog min morgonpromenad trots regn & lite storm.
Det är så skönt på morgonen! Man piggnar till!
Det är inte så långt kvar tills det är mörkt när man vaknar och då lär jag stanna inne så det gäller att passa på nu :)

Eftersom jag vaknade på bra värde, 5,9 (rättelse: perfekt värde), så åt jag ett knäcke före utan insulin, för att inte bli låg, och resten av frukosten efteråt med insulin så nu hoppas jag att jag ligger på ett bra värde vid nästa mätning!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är duktig du! :)

2013-08-14 @ 21:36:28
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej Lina! Blir alltid så glad utav att läsa din blogg. Du har Diabetes och verkar ha en sån bra inställning till livet med Diabetes. Du ger mig inspiration till att inte vara så negativ till min diabetes. Blir lätt att jag faller in i negativa banor med att allt är "diabetesens" fel. Så fortsätta blogga, jag följer dig troget! ;) Kul att du också fått prova på en cgm, jag har den nya dexcom g4 som jag själv köpt för att känna mindre utav oron för lågt blodsocker och släppa lite på tankarna om blodsockret. Kram

Svar: Hej! Vad kul att höra :) Jag försöker ha en bra inställning men ibland när det inte fungerar som man vill blir man lite bitter :) Ja, det är superlärorikt med cgm:en! kramar
Lina

2013-08-22 @ 08:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0