Överraskningsgrill

Jag & Lena hade smitt en plan som vi gjorde slag i saken på igår.
Utrustade med kött, potatissallad & dryck invaderade vi Jennys hem för grillning. Hon blev något förvånad när vi stod där i hennes vardagsrum.
Det blev en trevlig kväll så det var en bra plan :)
(Jag har snott din bild, Lena :))

I morse/natt vaknade jag på värde 3.0, likadant var det natten före det men då trodde jag det var en engångsföreteelse.
Nu började jag fundera på vad jag gjort annorlunda dessa dagar mot tidigare, eftersom mina doser på långtids funkat bra flera månader nu, då kom jag på det: powerwalks!
Det måste vara det! Tänk att det påverkar så mycket! Inte om man gör det en dag då & då kanske men nu har vi gjort det tre dagar och då verkar det ge effekt!
Tyvärr hinns det nog inte med varje dag i längden men jag ska försöka ändå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Superkul att ni tittade förbi! :)

2013-08-01 @ 15:48:15
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Lena

Visst var det kul hahaha Hennes förvånade/förvirrade blick var toppen :D

2013-08-01 @ 20:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0