New York 2013

New York på våren är LOVELY! Vi hade liiite otur för trots sol var det ganska kallt, men dagen vi åkte hem var det ljummen luft och den dagen hade man definitivt kunnat spendera i Central Park.
Där spenderade vi istället söndagen och det var skönt det med för det var varmt i solen. Vi var ju inte precis ensamma där :)
 
Vi åt lunch uppe i Harlem på Marcus Samuelssons restaurang "Red Rooster" - rekommenderas VERKLIGEN! Så god mat!
Till mellis tog vi Frozen Youghurt. Jag älskar det sen jag fick smak för det i San Fransisco. Där är så många smaker och tillbehör och välja på och där var till och med två sockerfria alternativ. Namnamnam!!
 
Andra dagen tog vi oss Downtown och gick i alla mysiga kvarter i Greenwich Village & SoHo. Och sen gick vi Highline tillbaks upp. Det är en gammal järnväg som går över gatorna som de gjort om till park typ. Ganska coolt.
 
Dag 3 var det shopping på outleten och sista dagen startade vi med en äkta pannkaksfrukost och sen blev det några turer på stan innan vi tog bussen till flygplatsen.
Idag har jag jobbat halva dagen och fast vi kom hem i morse känns det som för en evighet sen! Som alltid när man haft semester! Mysig långweekend var det i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Äkta pannkaksfruost, åhh det vattnas i munnen bara jag läser ordet. Jag är AVIS!! :D

2013-04-27 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0