Kronans droghandel

Fy Bubblan, vad kallt det är nu igen! Det är vant-kallt!! Jag är väldigt nöjd med min tränings-skipp förra veckan så jag fick njuta av fina vädret nu när det blev så kortvarigt. Men idag är det på det igen, CX30 here I come!

Idag har jag testat ny funktion på Kronans Droghandel. Man kan beställa sina recept över Internet så fick jag ett sms typ en halvtimme efter där det stod att en del av min beställning saknas, kommer torsdag.

Hur bra är inte det?! Nu SLIPPER jag springa ner på apoteket två gånger varje gång jag ska hämta ut saker, för det får man typ alltid. Där är alltid något som saknas...

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Åh, toppen! Så bra grej!

Ditt fadderbarn jublar och stimmar!

2012-05-30 @ 20:45:55
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0