Suck!!!


Vaknade med blixt & dunderhuvudvärk så min gymplan ersattes av sofftimmar. Åååååh, dumma huvud!!
Ny gymplan imorgon!
Bowling igår! Mattias vann av alla 23 så vi fick en fiskedamm till toaletten.
Det är en sak jag känner att vi länge saknat, haha.
Sockret har faktiskt legat himla bra både i torsdags och fredags och i morse med för den delen så hoppas det fortsätter så!!!
Nu ska jag på möte med gratis lunch men först ta mig dit i regnet. Bra tillfälle att pröva vandringsskornas påstådda regntäthet!!
Och då blir det ju i alla fall lite rörelse på mig idag!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Jag kan annars låna fiskedammen i sommar när jag bara ska softa på trädäck i all min tjockhet! :)

Gött att Mattias vann!

2012-03-10 @ 16:27:21
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0