Stressdag

Fyfyfy, vilken dag!!! 9h jobb utan minsta paus. Bara telefonsamtal, mail, frågor och krångel.
Min hjärna kändes som modell-lera när jag gick hem. Och då vart det möte med uppgifter att komma ihåg att fixa med och sen vart det massa mail i privatmailen om styrelsejobb och fix hit och dit.
Tack för påminnelsefunktionen i mobilen!! Jag måste beta av alla moment i veckan så jag kan släppa dem sen.
Men vissa dagar alltså!!! Suck!!
Men imorgon är det torsdag med husvisning och sen är det typ helg. En bra helg!!
Bowling med kåren och mello i Tommarp och fixfixfix.
Nu är det godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

WWWooooååååååå!

Bowling!

2012-03-08 @ 09:59:16
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0