Från hög till låg

Jag är fortsatt konfunderad. Förra två veckorna låg jag som sagt konstant lite i överkant och nu helt plötsligt, nu är jag låg jämt.
Jag sänkte ju tillbaks min frukostdos till normala 3 efter lilla missödet igår men nu blev jag låg på 3e efter frukost, why?!?!
Jag blev ju HÖG på det förra veckan och innan dess var det lagom och nu för mycket. Ingen logik alls!!
Hälften av värdena idag har varit under 5. Jag fattar ingenting. Väldans drygt!
Jag tror min bukspottkörtel spelar mig ett spratt minsann...

I övrigt åt jag lunch med Cajsa idag, supertrevligt som vanligt, och kvällen har spenderats till stor del på Maxi. Pust & stön, det är jobbigt att handla ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0