CX30

Idag tog jag tag i mig själv och cyklade till gymmet efter jobb.
Körde lite kondition före passet, som var endast 30 min mage/stuss typ. Jobbiga 30 min ändå!
Mina värden ligger skitskitskit för tillfället. Bittert när varje mätning ligger på över 10 vad man än gör.
Tänkte att jag får se om jag inte kan få till det med hjälp av träningen men det hjälpte inte och det stack iväg direkt igen efter maten.
Hade ju hjälpt om man vaknade bra också.
Och stackars fingrarna som får många fler stick när det inte fungerar bra.
Får ladda inför imorgon istället. Då fasiken SKA det bli bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Stackars fingrarna! :(

2012-03-06 @ 15:26:30
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Postat av: Jenny Pariola

Bra där! Maria är ju grym också! ;)

Jag joinar nog på CX30 från v.12! kanske....

2012-03-06 @ 16:12:54
URL: http://jennypariola.blogg.se/
Postat av: Lina

Gör det! Jag ska gå alla måndagar jag kan &

Funktionellt de andra veckorna då jag inte kan.

Men jisses, det har blivit så poppis så man

knappt får plats!!

2012-03-06 @ 21:37:11
Postat av: Jenny Pariola

....

Jo, jag vet. CX30 är poppis! Allt som Andreas haft/har är alltid poppis! ;)

Funderar på att gå CX30 utbildning senare, kanske nästa år... om gymmet vill skicka mig!

Kanske blir det lite uppluckrat på passen när Crossfit kör igång på våning 1....

2012-03-07 @ 13:56:49
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0