Åååh!

Nu blir jag konfys. Jag har haft problem med höga värden i drygt en veckas tid nu och i helgen trodde jag att jag kommit på boven i dramat och det var att jag behövde en enhet mer till frukost.
Funkade bra i ett par dagar, men helt plötsligt idag studsade jag ner på värde 3 efter frukost tack vare det. JAHA?!?!?
Så jag går tillbaka till mina gamla antal enheter och utgår från att det var en infektion eller något som låg bakom höga värdena tidigare så får vi se hur det blir.

I övrigt har jag nu en sambo med brutet nyckelben hemma. Stackarn! Fotboll är en farlig sport!!
Så det blir ingen bowling som planerat på min födelsedag på lördag utan får väl bli middag hemma istället.

Nu ska jag hoppas jag slutar skaka snart så jag kan sköta mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Fotboll är aldrig positivt!!!

2012-03-14 @ 20:24:29
Postat av: Fanny

Stackars er båda! Hoppas att din dag blir bra ändå. O att det läker fort! O att dina värden rättar till sig :)

2012-03-14 @ 23:00:21
URL: http://fanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0