Midsommar

Typiskt, sol hela veckan men idag på midsommar är himlen helt vit.
Hoppas det klarna upp så man kan sitta ute och äta. Det ska man ju på midsommar!!!

Längesen jag skrev men min app har fått fnatt och det är alltid via den jag bloggar. Undrar om det bara är min?

3,5 jobbdagar i veckan, helt lagom :)
Slutade 12 igår. Gav mig faktiskt ut och sprang lite men nej, det är fortfarande inte min grej!!

Låg perfekt i socker igår och trots att jag åt lite godis igår kväll låg jag bra både efter det OCH i morse. Det händer inte alltid!! Sjukt nöjd :) alltså, bra start på midsommarafton!!

Glad midsommar alla!!

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Kanske är appen tokig på grund av att blogg.se via datorn har förändrats?
Jag är helt förvirrad av den....

Men vännen, snart är det brännboll, då får du springa lite!

Svar: Så är det nog! Hoppas de löser det snart!Och hoppas väderprognosen på onsdag är fel!!
Lina

2012-06-23 @ 19:59:17
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jag har oxå app problem:(

2012-06-24 @ 09:13:27
URL: http://Cajsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0