Jojo-helg

Denna helgen har varit toppen! Och det trots Jojo-sockervärden hela tiden.
Speciellt igår men då var jag ute på äventyr så då brydde jag mig inte så mycket.
Däremot idag på kvällen när jag kom hem från rep med kåren och låg på 16,7 blev jag förbaskad. Gick ut och gick FORT. En joggare hade inte haft en chans mot mig i det tempot. Ändå sänktes jag bara typ 0,5 så det blev ju inte bättre... Ibland förstår man bara ingenting.

Menmen i övrigt så var det student i fredags ju. Trevligt!
Igår var det Köpenhamn för hela slanten. Vi var 12 st som åkte in och drack öl, åkte karuseller och hade femkamp på Tivoli. Det hade stått hela veckan att det skulle regna men det var perfekt väder (förutom när vi cyklade hem mitt i natten och det öste ner) och det var en väldigt kul dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0