Helgen

Helgen har varit lugn, nästan för lugn! Totalt uttråkad igår!
Fick iaf lunch med Fanny & lille Oscar som ändå börjar bli lite stor :)
Kvällen blev 3rätters à la Lina efter att Mattias kom hem från jobb och Mästarnas Mästare på TV. Synd jag missar finalen ikväll.
Sockermässigt har helgen varit toppen!
Blev superbra vid träningen igår och trots efterrätt både fre & lör låg det bra morgonen efter, vilket är ovanligt.
Meeeen, kan ju bero på att jag ligger lite på gränsen på morgnarna just nu i vanliga fall. Funderar på att pröva med att sänka en E på långtids i veckan och se hur det blir. Bär mig emot eftersom som det är nu ligger jag bra hela dagarna, men jag måste också verkligen äta på exakta tider för att inte bli låg och det känns ju lite pressat så jag ska testa och se hur det blir!
Nu har jag bakat bröd och nu kommer snart Cajsa & Majken för lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0