Helg hela veckan lång

Fredag idag, känns som man knappt jobbat i veckan med helgdag mitt i och allt.
Idag har varit en väldigt bra dag, jag var bortbjuden till härliga Lena som fyllde år. Supertrevlig middag, verkligen! Många skratt blev det. Sån där lagom fredagsaktivitet.
Resten av helgen går också i födelsedagstecken så det är ju bara att ladda upp inför nästa! :)

Jag tänkte på en sak när jag skrev mitt förra inlägg om att jag spelade i Armens Musikkår 2005. Tänk vilken TUR att jag fick diabetes så sent i livet för man får ju inte gör lumpen med diabetes!
Och det kan man förstå...baskerprovet hade aldrig gått. Vandra fler mil med endast 1/2 burk ljummen ärtsoppa i kroppen, ingen sömn och ett kex till frukost. Inte möjligt...

Och spelningarna hade nog inte heller funkat. Kunde ju ligga hur dumt som helst i tid. Och en högvakt är ju ingen walk in the park. Stå där i givakt och undra om man behöver kasta i sig druvsocker hade nog blivit lätt stressande.

Näe, jisses sån tur jag hade där för min värnplikt hade jag INTE velat vara utan!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0