Dansa, pausa

Årets sommarplåga!
Jag ska erkänna, jag dansar lite i lägenheten :)
I övrigt pausar jag idag. Det är snörvel, snörvel, suck!!
Men jag har varit ute och gått en runda i alla fall. Alltid skönt.

Imorgon är det student!! Det är en sån happening här i stan. Eftersom vi bara har det en dag blir det ju en annan grej än om det håller på veckor i streck.
Här tar ju ALLA samtidigt och åker runt i vagnar på stan och festar på kvällen ihop. Det var en rolig dag! Min egen alltså. Kan inte förstå att det var så längesen. Minns det som igår. Samtidigt som det känns avlägset med tanke på allt man gjort och som hänt efter det.
Usch, nu blev jag nostalgisk! Bäst att bota det med TV :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0