Brännbollskväll

I förrgår var det dags för traditionsenlig brännbollskväll med grillning
a la Lina & Jenny. Tredje året i rad som vi lyckas samla ihop ett gäng stort (nästan) nog att bli två lag.
6 per lag är liiite för lite om inte alla slår så bra, lätt att brännas ut :)
Supertrevligt i alla fall!!
Och överraskande nog blev det SOL!! Första dagen sen midsommar det var det så verkligen tajming!
Vi har haft väldigt fint väder alla tre åren så det är nog så det ska vara :)

Igår var det med fint väder så jag börjar få LITE hopp om att semestern kan funka!
Jag var ute och gick en snabb runda igårkväll efter repan i fina vädret, eftersom jag låg på 16 och var skitarg för det!!
Så jag testade att höja tillbaks långtidsverkande igen till 10E, det jag sänkte för ett par veckor sen eftersom jag vaknade så på gränsen hela tiden så får vi se hur det blir... Jag skulle behövt halva enheter precis som barn! :)

Men jag tror mina superdåliga värden denna veckan också beror på att jag varit väldigt lat och inte rört mig alls! Skärpning på den fronten!!
Men nu när jag är ledig två veckor ska jag nog hinna med lite sånt också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0