Förbannad

Att ens blodsocker kan förstöra ens humör så totalt!
Mätte mig före läggdags-19.3!?!? What??
Tänkte det kan inte stämma! Så hög har jag inte varit sen jag vet inte när!! Och dessutom mådde jag inte illa, vilket jag borde.
Tog därför i ett annat finger direkt och då blev det 15.1. Supermärkligt!
Även det för högt såklart men i alla fall inte lika...
Kom fram till att det måste vara middagen. Hade inte mätt mig sen före den så det har väl suttit i.
Köpte nämligen en annan sorts ris sist eftersom det vanliga var slut och, vilket jag till och med sa till Mattias precis idag när vi åt, det verkar mycket onyttigare.
Det hade jag tydligen rätt i!
Typiskt när hela resten av dagen varit perfekt sockerdag...
Nu är jag arg och ska gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0