Trötter

Usch & fy vad trött jag är. Det är vädret! Jag piggnar till ikväll när jag ska på "bröllopsmöte". Jag och den andra toastmastern och brudparet ska ha lite genomgång. Jag är laddad! :) Och det är alltid kul att komma hem till finaste Cajsa och Linus och lilla Majken. Träningen ligger på is. Jag skulle gått dit igår men självdisciplinen var inte på topp. Men det blev i alla fall en timmes prommis med Emelie & Lina i mina vandringsskor istället. Det är tredje turen med dem och de skaver inte än, skorna alltså, inte tjejerna! Januari & februari brukar vara tristaste månaderna på året enligt mig och det har dessa också varit, men nu börjar det bli roligt med massa saker att se fram emot igen! Jag ser redan fram emot helgen, lugn & skön med myskvällar, melodifestivalen samt inte minst ska jag få besöka Fannys & Thomas lille nyfödda prins. Snartsnart är det helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0