Curling

Jag fick påbackning igår för att jag inte uppdaterat på länge så det var väl dags att ta tag i det idag :) Har varit och tränat två gånger till i veckan och det har fungerat bra båda gångerna. Jag måste verkligen hålla i det så jag slipper denna träningsvärk efter varje gång sen! Efter Coren i onsdags hade jag sån träningsvärk igår så det kändes som revbenen var av. Men då tog det ju i alla fall! Måste dessutom träna upp lite inför vandringen i Skottland i september. Igår köpte jag vandringsskor så de ska jag börja gå in så fort vädret blir lite varmare. Vi var och spelade curling i torsdags med ett gäng kompisar för att fira en födelsedag. Det var verkligen superskoj! Det hade jag helt klart kunnat göra igen!! Svårt var det, men till slut fick man lite snits på hur man skulle skjuta iväg sig själv. Märkte också en ny grej med mätaren. Den fungerar inte i för kalla temperaturer. Who knew..?

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Coolt med curling:) å kul med dina smycken. Så mkt du håller hemligt för oss hihi. Jag vill se dem<3

2012-02-05 @ 17:00:44
URL: http://cajsen.blogg.se/
Postat av: fanny

ja, jag glömde ju fråga om smyckena i lördags!

men du lina, vi kan gå ut o promma ihop sen ju. jag ska ju bara vara ledig, haha! då kan du gå med kängor och jag med rumpskorna och barnvagnen :)

2012-02-06 @ 10:49:49
URL: http://fanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den iden är jag helt klart på :)

2012-02-07 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0