Barn

Igår var vi på kalas och jag tog mitt insulin som vanligt och då var där en liten tjej som såg det som frågade: "Vad gör du?" "Jag tar min medicin så att jag ska kunna äta." "Stackars dej, gör inte det ont?" "Näää, nålen är så liten så det gör det inte." "Får jag se? Jahaaaa, men orkar du inte vara med och göra saker då för att du tar medicin?" "Joo, men om jag INTE tar den så blir jag dålig." "Jaha." Sen under kvällen klappade hon mig på magen två gånger och frågade om det inte gjorde ont. Haha, barn är kära.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag vet nog vem de va. Catja berättade vilka barn som va där. Jag blev avis. Ville oxå va där hihi

2012-02-19 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0