Äntligen fredag!

Wiihoo!!
Ikväll är det dags för mini-kräftskiva med familjen :)

Funderar på att köra ett litet pass på gymmet först, direkt efter jobb, men får se hur det blir med det. Är sådär taggad just nu...

Vaknade på 4 idag. Jag borde nog sänka min långtidsverkande, men det har jag gjort till och från hela sommaren (eftersom jag legat lågt lite då & då i fler månader), och det har bara slutat med att jag fått höja igen eftersom jag hamnat högt..

Jag skulle behövt en barnspruta med halva enheter. 9,5 tror jag hade varit perfekt! :)

Dessa dagar när jag vaknat och varit låg har jag haft så SJUKA drömmar. Undrar om det har samband?!

På tal om hög & låg och sånt, så är jag medlem på en sida för diabetiker på Facebook och där var det en tjej som skrev om sin syraförgiftning (som man kan få vid höga värden) som hon åkt in akut för tidigare i år då hon blev livlös.
Hon mådde superdåligt och fick ligga inne med dropp osv. Och då sa dem att hon haft tur för det var 5 personer tidigare som dött av detta. Hon hade då 36 i sockervärde.
Då förstår jag vad de menar när de sa till mig att de inte förstod hur jag klarat av att göra saker, alltså typ vara aktiv eller ens jobba, då när jag åkte in akut, för jag hade 32 i värde och hade haft det ett bra tag.
Jisses, jag var ju på Kreta med det bl.a. och höll på med massa annat, vilken TUR att inget hände. Jag blir uppskrämd såhär i efterhand för min egen skull!!
Hett tips: lyssna till era kroppar!! För jag VISSTE att något var fel när jag, som är så hyperaktiv, hade NOLL energi, trött jämnt etc. Och ÄNDÅ gick jag inte till läkaren för man vill ju inte sjåpa sig...
Ja, jag säger då det...wellwell, det gick ju bra i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Å tur e de. Finaste Lina Fina!!

2012-08-31 @ 15:11:38
Postat av: Fanny

Och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att det gick bra, o att du lyssnade till din kropp till sist..!

2012-08-31 @ 20:22:54
URL: http://Fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0