Världens största humla

Den var nyss på min balkong. Jag gjorde dagens goda gärning genom att hjälpa den ut. Det var inte lätt! Och på bekostnad av en ond tå då jag sprang in i tröskeln när jag trodde den attackerade :)
Idag har jag varit supereffektiv!
Bakat ett bröd och ett gäng nyttiga bullar till eftermiddagsmellanmål på jobb. Dessutom gjort lunch till två dagar och pajdeg till en middag.
Veckohandlat och hjälpt far bära ut garderober. Gått en runda med mor.
Och trots det har jag hunnit sitta i balkongsolen med en bok i en timme och har fortfarande en timme på mig tills Mattias slutar jobba och det är dags för taco.

Det måste ha varit mer än 24h på detta dygnet!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, det skulle jag ha velat se! Humle-attacken alltså.. :)

2012-04-16 @ 05:33:50
URL: http://fanny.blogg.se/
Postat av: Jenny Pariola

Jag håller med Fanny! ;)



Men hjälp, jag vill ha dina dygn, de verkar toppen! Själv har jag just sovit bort tre timmar mitt på dagen och är fortfarande helt trött :(

2012-04-16 @ 17:06:34
URL: http://jennypariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0