Vardag igen

Då var det full fart igen! Det är inte så lång tid kvar till nästa långhelg, tiden går superfort!
Arbetsveckan började i alla fall bra med att vakna på bästa sockervärdet på en månad, wiihoo!
Och sen låg det faktiskt bra hela dagen, tack vare min superbraiga matplanering. (Då har jag dock inte mätt mig inför läggdags än, kan gå åt skogen där..)
Jag kom på värsta goda grejen med havregrynsgröt. Om man la på ett gäng frysta blåbär innan man satte in den i micron så sjönk de liksom bort till att inte vara bär längre utan bara smaksätta gröten typ (och göra den blå med för den delen), det blev supergott. Speciellt med linfrö och mandel på!
Mmm, nästan så jag längtar till frukost imorgon!
Och min godast ever omelett till lunch som jag gjort igår, var GODARE uppvärmd än vad den var igår! Gjorde med svamp, kalkon & tomater.
Mmm, jag längtar efter en sån till också så JA, jag är hungrig helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går att göra med hallon, björnbär och de mesta annat. Gröt kan ju vara lite trist varje dag men blodsockret älskar det och då är det nice att piffa upp med lite bär :)

2012-05-07 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0