Nu är det jul igen!!

Idag börjar juligheten med julpyssel i blomsterhandeln, det ska bli väldans roligt!
Och sen bara fortsätter det med julmarknader, julbord, julmiddagar, pyntning och annat skoj, jul är kul!! :)

Vaknade idag med sockervärde på 5.8, perfekt!!
Det låg ganska stadigt på runt 5.5 i flera veckor, men sen vi kom hem från Teneriffa för ett par veckor sen har det inte varit lika stabilt. Kan inte komma på varför riktigt...

I eftermiddag är det möte på min diabetessköterska så får se vad hon säger. Det var ett tag sen jag var där, har ju hunnit med både San Fransisco-resa och Teneriffa däremellan.
Hoppas hon tycker jag skött mig nåtsånär ändå fast jag prövade massa onyttigheter i USA, det var jag ju tvungen till...i princip :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0