Sköna sköna fredag

Vilken fantastisk dag det blev! Min finaste Cajsa har fått sin lilla tjej! Det är så himla skoj! Känns nästan som jag blivit moster :)
Också har jag fått ha soffan och TVn helt för mig själv o suttit o blivit inspirerad av alla svenska hjältar, underbara människor!!
Jag gick direkt in och köpte en tygkass på ungcancers hemsida :)

Min sköna fredagskväll började inte direkt enligt plan. Laxen jag tagit fram visade sig ha legat i frysen ca jättemycket för länge så det fick bli fula gymbyxor ovanpå de ännu fulare mintgröna mysbyxorna o ut i regnet till närmsta pizzeria.
Det var ju (surprise..) inte heller något bra på tv direkt efter galan o nuvarande boken är inte heller nåt att hänga i julgran...
Tur då man har senaste How I met your mother boxen redo, tack Fanny o Thomas :)
Alltså till slut, bra kväll, sköna fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0